Standaard support

Bij Gauddi krijg je niet alleen een abonnement (SaaS) op de software, je krijgt ook een abonnement op onze hardwerkende teams. Ons development-team zorgt ervoor dat jouw software altijd blijft werken bij elke nieuwe hardware en upgrades van besturingssystemen. 

Onze software blinkt uit in gebruiksvriendelijkheid maar mocht je er toch even niet uitkomen, beschikken wij over een online Support Center. Hier vind je FAQ, praktische video-tutorials en handleidingen over onze software.

Foundation Care


  • Online Helpcenter
  • Support via e-mail
  • Support e-mail notificaties
  • Software updates & bug fixes

Actief meedenken?

Met onze uitgebreide support ondersteuning staat ons support team paraat om jou te helpen bij je vragen en denken ze actief met je mee. 

Controleer en organiseer eenvoudig via onze geavanceerde display-beheerfuncties ieder scherm, zonder dat je de IT-afdeling hoeft in te schakelen. Stel regels in voor de bediening op afstand en ontvangen meldingen van wat er exact gebeurt of verandert op de schermen. 

Ga je voor gemak? Sluit dan bij de aanschaf van een licentie ook een SLA af en beschik over onze uitgebreide support services. 

Priority Care


  • Voordelen van Foundation Care
  • Eerstelijns Support Team
  • Actief meedenken
  • Hulp op afstand via remote-control

Neem contact met ons op

Wij hebben alle veelgestelde vragen gebundeld, deze kun je vinden op ons online Support Center.

Daar vind je ook praktische instructie- en how-to video's, overzichtelijke manuals en de laatste nieuwsitems op het gebied van onze software. 

Kun je daar het antwoord niet vinden? Neem dan contact op met ons Support Team via e-mail support@gauddi.com of telefonisch via 0182 - 701 119.

Online Support Center