Standaard support

Onze narrowcasting software maakt van jou de regisseur van je eigen zakelijke televisie. Binnen de kortste keren kun je starten met het uitzenden van je belangrijkste visitekaartje: narrowcasting. Met ons bijzonder intuïtieve en veelzijdige systeem heb je altijd de regie in handen. 

Wij vinden dat onze software uitblinkt in gebruiksvriendelijkheid, maar mocht je er toch even niet uitkomen beschikken wij over een online Support Center. Hier vind je FAQ, praktische video-tutorials en handleidingen over onze software.

Foundation Care


  • Online Helpcenter
  • Support via e-mail
  • Support e-mail notificaties
  • Software updates & bug fixes

Actief meedenken?

Bij Gauddi krijg je niet alleen een abonnement (SaaS) op de software, je krijgt ook een abonnement op onze hardwerkende teams. Zo zorgt ons development-team ervoor dat jouw software blijft werken bij eventueel nieuwe hardware en upgrades van besturingssystemen. Zo maken we de software elke dag weer een stukje veiliger, beter en sneller.

Wanneer je kiest voor onze uitgebreide service Priority Care denkt ons Support Team actief mee en kunnen ze via remote control mogelijkheden jou die hulp op afstand bieden waar behoefte aan is. De keuze is aan jou!

Priority Care


  • Voordelen van Foundation Care
  • Eerstelijns Support Team
  • Actief meedenken
  • Hulp op afstand via remote-control

Neem contact met ons op

Wij hebben alle veelgestelde vragen gebundeld, deze kun je vinden op ons online Support Center.

Daar vind je ook praktische instructie- en how-to video's, overzichtelijke manuals en de laatste nieuwsitems op het gebied van onze software. 

Kun je daar het antwoord niet vinden? Neem dan contact op met ons Support Team via e-mail support@gauddi.com of telefonisch via 0182 - 701 119.

Online Support Center