Support van Gauddi

Aanvullend op onze standaard support, kun je tegen een kleine maandelijkse vergoeding een SLA Priority Care afsluiten. Hieronder geven we aan wat de verschillen zijn.

Standaard support

Met onze narrowcasting software kun je heel eenvoudig een uitzending creëren voor jouw eigen zakelijke TV kanaal. 

Wij vinden dat onze software uitblinkt in gebruiksvriendelijkheid, maar mocht je er toch even niet uitkomen beschikken wij over een online Support Center. Hier vind je FAQ, praktische video-tutorials en handleidingen over onze software.

Foundation Care


  • Online Helpcenter
  • Support ondersteuning via e-mail
  • Offline e-mail notificaties
  • Software updates & bug fixes

Uitgebreide support

Bij Gauddi krijg je niet alleen een abonnement (SaaS) op de software, je krijgt ook een abonnement op onze hardwerkende teams. 

Wanneer je kiest voor onze uitgebreide service Priority Care denkt ons Support Team actief mee en kunnen ze via remote control mogelijkheden jou die hulp op afstand bieden waar behoefte aan is. 

Priority Care


  • Alle voordelen van Foundation Care
  • Eerstelijns Support via e-mail en telefoon
  • Ondersteuning bij wijzigen gebruikersaccount
  • Registreren en afhandelen van issues via een ticketsysteem
  • Persoonlijke follow-up na een tweede offline notificatie
  • Ondersteuning bij tweedelijns support issues
  • Hulp op afstand via remote support tools

Neem contact met ons op

Wij hebben alle veelgestelde vragen gebundeld, deze kun je vinden op ons online Support Center.

Daar vind je ook praktische instructie- en how-to video's, overzichtelijke manuals en de laatste nieuwsitems op het gebied van onze software. 

Kun je daar het antwoord niet vinden? Neem dan contact op met ons Support Team via e-mail support@gauddi.com of telefonisch via 0182 - 701 119.

Online Support Center