01 mei 2017, 12:00

De eerste Nederlandse Taco Bell is een feit!

Opnieuw een Amerikaans fastfoodketen die voet aan wal zet in Nederland. Taco Bell opende begin april zijn eerste locatie aan de Rechtestraat in Eindhoven en koos net als Dunkin’ Donuts voor digitale menuborden van Gauddi.

En ook bij deze Amerikaanse keten stond al ruim voor de opening een lange rij met nieuwsgierige en hongerige fans.

Door middel van digital signage en in het bijzonder digitale menuborden, bereik je de juiste doelgroep op het juiste moment met de relevante informatie met behulp van opvallende visuele communicatie.

Gasten hebben bij Taco Bell bij alle maaltijden de keuze uit vier verschillende soorten vlees. Het stappenplan met alle mogelijkheden wordt duidelijk en praktisch getoond op één van de maar liefst zes menuborden.  Op de overige narrowcasting schermen vinden bezoekers acties en de rest van het assortiment.

 

“We kijken ernaar uit om Nederland te laten genieten van onze gedurfde smaken en verse ingrediënten.”

Daarnaast hangen er bij de comfortabele zithoekjes op de eerste verdieping ook nog drie schermen. Hierop zenden zij met name social media facts uit en brengen diverse specials van het assortiment onder de aandacht.

Taco Bell is vooral bekend om zijn crunchy taco’s, burrito’s, nacho’s, Crunchwraps Supremes en quesadilla’s. “We kijken ernaar uit om Nederland te laten genieten van onze gedurfde smaken en verse ingrediënten”, zegt Andrew Stewart, franchisenemer voor Taco Bell in Nederland.

Bezoek de website: www.tacobell.nl