24 okt 2017, 12:00

Digital signage maakt de marketing van Run2Day rond

Run2Day is een van de snelst groeiende hardloopspeciaalzaken van Nederland. Hier vind je niet alleen de nieuwste schoenen, kleding en accessoires, maar krijg je ook uitstekend advies over alles wat met hardlopen te maken heeft. Zo maakt Run2Day hardlopen nóg leuker!

“Klanten worden optimaal geïnformeerd!”

Run2Day kiest voor narrowcasting omdat zij de marketing 360 graden rond willen maken. Klanten worden geïnformeerd door middel van social media, e-mail nieuwsbrieven, folders en nu ook in de winkel doordat producten, acties en adviezen voorbijkomen op de narrowcasting schermen. Op die manier brengen zij het assortiment en eventuele acties volledig onder de aandacht!

Rustig winkelbeeld door digital signage

Het spreekt voor zich dat als je bij Run2Day wilt werken, je wel gek moet zijn van hardlopen. Verkoper, inkoper, marketingmanager; iedereen loopt hard! Daarom kunnen ze ook goed adviseren. Onderdeel van een goed advies is een rustig winkelbeeld. Geen posters van diverse merken, maar juist mooie, inspirerende content volledig in de huisstijl op digitale schermen.

Met digital signage software van Gauddi ben je heel flexibel en kun je vestigingen ook eigen “zendtijd” geven om lokale initiatieven te promoten, zoals een regionale hardloopwedstrijd of het starten van een plaatselijke trainingsgroep. Het is mogelijk om in de software diverse rechten en rollen in te stellen. Hierdoor kun je vanaf het hoofdkantoor diverse campagnes klaarzetten, maar kan er ook per locatie een campagne worden toegevoegd.

Voor meer informatie over Run2Day, www.run2day.nl

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden van onze software in retail.