31 mei 2017, 12:00

Digital signage op maat bij het grootste trampolinepark van de EU

Jumpen is bij Jumpsquare niet alleen maar op een trampoline springen. In dit park draait alles om stunten, lef en creativiteit. Veiligheid staat hoog in het vaandel, dus al het jumpen gebeurt onder toeziend oog van Jump Masters, professionele Jumpers die bij elk onderdeel toezicht houden. 

Gauddi werd na een succesvol project bij Monkeytown IJsselstein door eigenaar Emile van Westing, tevens eigenaar van Jumpsquare Amsterdam benaderd om actief mee te denken. Wens was om de “jumpsessies” overzichtelijk te tonen. Uitkomst van de brainstorm is een custom made template met koppeling naar eigen software. Door middel van deze template kunnen Jumpers in één oogopslag zien hoe lang zij nog mogen jumpen of wanneer zij aan de beurt zijn.

 

 

“Wij zochten een partij die actief in oplossingen meedenkt!”

Tot slot behoeft het geen uitleg dat veiligheid van groot belang is bij zo’n groot en veelzijdig trampolinepark. Bezoekers worden geïnformeerd met algemene informatie en een veiligheidsinstructievideo, beide worden afgespeeld op het display bij de entree.

Op de overzichtelijke digitale menuborden in het horeca gedeelte kun je alle mogelijkheden en acties bekijken.

 Nieuwsgierig geworden en ook een keer jumpen in het grootste trampolinepark van de EU? Bekijk hier de website van Jumpsquare Amsterdam